"Dan orang-orang yang sabar kerana mengharapkan keredhaan Tuhan mereka semata-mata dan mendirikan sembahyang, serta mendermakan dari apa yang Kami kurniakan kepada mereka, mereka pula menolak kejahatan dengan cara yang baik; mereka itu semuanya adalah disediakan baginya balasan yang sebaik-baiknya pada Hari Akhirat" - (Ar-Ra'd:22)

Wednesday, February 26, 2014

Ulang Tahun Kelahiran

Alhamdulillah..
Syukur padaMu ya Allah..
Terima kasih kerana masih memberi peluang untuk aku bernafas di bumiMu..
Terima kasih kerana sentiasa melindungiku dengan rahmatMu..
Terima kasih kerana tidak putus memberi rezeki kepadaku..
Terima kasih kerana memberikanku kesihatan yang baik..
Terima kasih kerana memberikan sebuah keluarga yang baik dan hebat..
Terima kasih kerana menganugerahkanku dua orng putera yang sangat comel untuk ku pelihara..
Terima kasih kerana meminjamkanku sifat kesabaran yang tinggi..
Terma kasih kerana meminjamkanku sifat kasih sayang yang tulus ikhlas untuk menyayangi semua yang berada disekelilingku..
Terima kasih kerana menghadiahkanku dugaan dan ujian yang hebat untuk ku harungi.  Sesungguhnya aku tahu Kau amat menyayangiku..
Terima kasih kerana mengurniakan ku sahabat yang baik dunia dan akhirat..
Terima kasih di atas kehidupan yang indah ini ya Allah
Sesungguhnya..aku amat bersyukur dengan segala yang Kau berikan ya Allah..
Sesungguhnya aku sedar ya Allah bahawa apa yang ku miliki di dunia ini adalah sementara..
Sesungguhnya aku bahagia di sampingMu ya Allah..
Alhamdulillah..


Terima kasih kak Farrah dan kak Joana atas pemberian kek ini..sangat terharu..sangat terkejut..rasa seperti nak menangis..di kala aku keseorangan masih ada insan yang menyayangiku.. Merekalah sahabat dunia dan akhiratku..Aku bersyukur padaMu ya Allah..

No comments:

Post a Comment